wtorek, 5 lutego 2013

Czego chce ?

 Siemka wszystkich przepraszam że tak dawno nic nie pisałam ale miałam dużo rzeczy do roboty i to mnie przerastało ale jak by nie patrzeć już jestem :)
Od czego zacząć ?
A więc tak jak mówiłam wcześniej jarają mnie blizny i wgl. a więc postanowiłam je zrobić co prawda mam ich bardzo dużo ale no mniejsza ...
Miałam 10dni robienia czego chce .
W jakim sensie ? 
Obiecałam przyjaciółce że się nie potne ale ona w zamian miała skończyć z Pro-Aną ..
Dałyśmy sobie 10 dni ona robiła co chciała czyli starała się zrzucić kilogramy a ja ?
Ja chciałam sobie odebrać życie ..
Ale niestety nie udało mi się jestem za słaba ...
Ale wracając do tematu przez te 10 dni codziennie się ciełam miałam sznyty na rękach , nogach i kilka na brzuchu dało mi to tak wiele radości ... Cieszyłam sie jak małe dziecko jednak cały czas myślałam czy Karo nadal chudnie ... Chciała dojść do 38kg . Masakra , strasznie sie o nią bałam ...
Przez ten czas były dwie idealne pary
Ja i Żyletka
Karo i Pro-Ana
Po tych 10 dniach miałyśmy zapomnieć o rzeczach sprawiających nam radość ...
I tak było do ferii .
Karo wyjechała do Włoch nie gadałyśmy ani nic
Więc ja jak to ja sięgnęłam po żyletke .
Zaczęłam się ciąć , zrobiłam jedną kreskę na ręku potem następną , i jeszcze jedną i jeszcze ...
Nagle cała ręka była czerwona , miałam około 60kresek ...Nie mogłam się pohamować ..
To było około godziny 23 o 2 ręka mi spuchła nie mogłam się położyć na boku bo tak mnie bolało..
Na następny dzień miałam kilka czarnych ran . Od czego ? za mocno wbiłam żyletke <tak mi się wydaje>
Teraz zostały mi strupy i no właśnie Karo wróciła więc już nic nie mogę sobie zrobić .
Karooo ! Jedź gdzieś sobie :D
Dobra spadam mordki papa <3


Piękne *.*


7 komentarzy:

  1. Dlaczego nie możesz sobie niczego zrobic ? Ze względu na tą dziewczynę ? Trochę nie rozumiem...
    Skoro to były 2 idealne pary to nie możesz do tego powrócić ? Byłaś wtedy szczęśliwa ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację . Lecz jak pomyślałam co moi bliscy czują zrobiło mi się trochę szkoda ehh w sumie sama już nie wiem czego chce ? Mam do wyboru bycie egoistką i robienie tego co ja chce lub podstosować się pod bliskich ...

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh.. też tak miałem. Wybrałem życie w kłamstwie. Długo czasu spędzałem siedząc na podłodze pełnej w mojej krwi. Sprawiało mi to przyjemność. Do czasu. Nagle nadszedł moment, w którym wszystko zrozumiałem. Zrozumiałem jaki ból zadaje innym. Dlatego poświęciłem się dla rodziny i ludzi, których po prostu kocham i skończyłem z tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dobrze ;) a tak ogółem jak mogę spytać ile masz lat ? Oczywiście nie musisz odpowiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam myśli samobójcze i mam ochotę się zabić i się wykręcić

    OdpowiedzUsuń