piątek, 8 lutego 2013

Moja przyjaciółka żyletka

14 powodów dla których warto się pociąć...

1. Chłopak ze mną zerwał ? idę się pociąć.
2.Życie jest do dupy ? idę się pociąć.
3.Najebałam się ? idę się pociąć.
4.Właśnie się pocięłam/em ? idę się pociąć.
5.Mama mnie nie kocha ? idę się pociąć.
6.Zupa jest za słona ? idę się pociąć.
7.Nudzi mi się ? idę się pociąć.
8.Zablokowali mi profil na fotce ? idę się pociąć.
9.Ludzie mi mówią, że tnę się bez powodu ? idę się pociąć.
10.... ? z resztą nieważne, idę się pociąć.
11.Nie chcę się ciąć ? idę się pociąć.
12.Święty Mikołaj nie istnieje ? idę się podciąć.
13.Ale idiota ze mnie, że się tnę ? idę się pociąć.
14.Mówią mi, że jestem emo ? idę się pociąć

Sam na sam z ostrą żyletką
Zimną w dotyku, taką lekką
Kreska za kreską, tnę się i tnę
Widzisz? To przez CIEBIE, bo nie chciałeś mnie
Boli… To odciąga od zła
Pod oczami gęsta mgła
Widzę ciebie, ciebie z nią
A me żyły ciągle płoną
Strach powoli pobudza mnie
Z zakrwawioną żyletką w ręce budzę się…..


Czasami gdy nie chce mi się żyć, siadam, biorę żyletkę , przelewam swoje myśli na rękę. Ból, który sobie sprawiam, odbywa się od codziennego życia, które jest bez sensu i niesprawiedliwe!


Żyletka-
Moja najbliższa przyjaciółka...
Noszę Ją zawsze przy sobie...
Bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie potrzebna...



















 http://braveheeart.blogspot.com/2015/10/od-czego-zacz.html?m=1 <- zapraszam do czytania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz